Satavision on mainos- ja peliyhtiö, joka tarjoaa sekä perinteistä printtimainontaa että digitaalisia palveluja asiakkaan toiveiden mukaan. Hybridiyhtiön toiminta perustuu kolmelle segmentille, joita ovat perinteinen mainonta, näyttötekniikka ja pelit –tämä tarjoaa paikan monenlaiselle osaamiselle.
2017 Satavision täytti virallisesti 25 vuotta, mutta se on aloittanut aikoinaan perinteisellä printillä jo vuonna 1985. Pitkä perinne painopuolella jatkuu vielä, vaikka uudet keksinnöt ovat avanneet uusia näkymiä.
Näihin uusien tuulien keksintöihin lukeutuu esimerkiksi Lumiline Video RollUp, johon Satavisionilla on patentti. Sinänsä yksinkertainen idea yhdistää rollup-mainoksen ja LCD-näytön, joka mahdollistaa perinteistä näkyvämmän ja varmasti huomiota herättävän keinon mainostaa.
Innovointi näkyy myös pelillistämisenä, mistä hyvä esimerkki on Kiekko Kikka -peli, jossa pelaajan tarkoitus on pitää kiekko hallinnassa tai Eepeli stepperi, nopeus ja tarkkuus peli, jossa on tarkoitus astua oikeille näppäimille. Molemmat ovat tarkoitettu isomman yleisön käyttöön ja esim. Kiekko Kikka on ollut erityisen suosittu lätkämatsien yhteydessä.
Yhtiönä Satavision muistuttaa enemmän mainostoimistoja kuin tavallisia pelitaloja. Toiminta on ammattimaisempaa ja tilat asiallisemmat. Printtimediamainonnan juuret ovat näkyvissä positiivisesti.
Satavision on jatkuvasti tutkimassa uusia aloja ja mahdollisuuksia, ja siksi ideoivalle osaamiselle on tarvetta. Satavision tarjoaa mahdollisuuden graafiseen muotoiluun, ohjelmointiin, mainosmateriaalin tuottamiseen, ideointiin ja ihan laitteiden peruskasaamiseen. Jos on vähääkään kiinnostunut harjoittelupaikasta tai työpaikasta, on tervetullut tutustumaan.
[kad_youtube url=”https://youtu.be/a-vwRqkf6U0″ ]
Leave a Reply